Élet Virága Biobolt
1119. Budapest, Andor utca 25/b
Nyitvatartás:
Hétfő - Péntek: 09-18 óráig
Szombat: 09-13 óráig
Vasárnap: Zárva

Telefon, Fax:
06(1) 204-4180, 06(70) 516-8999

Egészséges-Élet
A XXI. század technologiája az egészséges, vegyszerektől és tartósítószerektől mentes táplálkozás szolgálatában.
Email küldés

Név (kötelező)

Email cím

Telefonszám (kötelező)

Számlázási cím

Szállítási cím

Rendelni kívánt termék pontos megnevezése, színe és darabszáma

Megjegyzés.
AMENNYIBEN ELŐRE UTALÁSSAL SZERETNE FIZETNI, KÉREM EZT JELEZZE A MEGRENDELŐ EMAIL-BEN!


ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI ÉS SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

A szerződés alanyai
Az eladó:
Krassza és Társai Kft.
Cím: 1119 Bp. Andor utca 25/B
Ügyvezető: Krassza György József
Adószám: 13129262-2-43
Cégjegyzékszám: 01-09-720148
Telefonszám: 06-70-516-8999 (Krassza György József)
Fax: 06-1-204-4180
Webcím:www.egeszseges-elet.hu, www.juicers.hu
E-mail: egeszseges.elet7@gmail.com
 
A megrendelő, vagy vevő:
Az a személy, aki a Krassza és Társai Kft.-től árut megrendel és vásárol. Cégünk kizárólag magyarországi címre történő szállítással fogad el megrendelést.
 
A szerződés tárgya
A szerződés tárgya a weboldal „Árlista" menüpontjában található árucikkek, melyek lényeges jellemzői és a használatukkal kapcsolatos ismeretek weblapunkon megtalálható.
Amennyiben weboldalunk meglátogatását követően további kérdések merülnének fel, akkor az egeszseges.elet7@gmail.com e-mail címen, vagy telefonon 06-1-204-41-80 - 06-70-516-8999 lehet érdeklődni Hétfő-Péntek 09-18 óráig, Szombat 09-13 óráig.
 
A vásárlás feltétele
Az általános szerződési feltételek megrendelő által történő elfogadása a vásárlás feltétele. A feltételek elfogadásának minősül, ha a megrendelő a weboldalon található árukból rendel.
 
A szerződés létrejötte
Az e-mailben történő megrendelés leadásával és annak a Krassza és Társai Kft. által e-mailben történő visszaigazolásával távollévők közötti szerződés jön létre cégünk, mint eladó és a megrendelő, mint vevő között.
Jelen általános szerződési feltételek alapján a megrendelést magyar nyelven lehet leadni. A szerződés nyelve magyar, és azokra a magyar jog szabályai az irányadóak.
 
A vételár
Az "Árlista" menüben feltüntetett termék megnevezés mellett - a megrendelés napján érvényben lévő- ár az árucikk vételára, amely tartalmazza az általános forgalmi adót is.
 
Fizetési módok
A vevő a megrendelt termékekért és a kiszállításért az alábbiakban ismertetett módokon fizethet. Azt válassza, amely számára jobban megfelel.
 
- átutalás
Amennyiben Ön az átutalást választja, kérem a megrendelő Email-ben ezt feltüntetni. A megrendelő Email elküldése után, Ön fog kapni egy válasz levelet, amelyben feltüntetjük az átutalásos számlának a számát, amelyet az átutaláskor a közleményben fel kell tüntetni! A vevő számlaszámunkra, számla szám és a megrendelni kívánt termék pontos megnevezése feltüntetésével (Raiffeisen Bank - 12012204-01449936-00100005 - Krassza és Társai Kft) interneten vagy egyéb módon közvetlenül átutalhatja a rendelés végösszegét. Minden esetben csak a megrendelni kívánt termék, termékek - a árlistában feltüntetett ára - legyen utalva, fuvar díj nélkül! Amennyiben számlája a Raiffeisen Bank-nál található és onnan utal, akkor az összeg azonnal jóváíródik. Más bankból történő átutalás esetében a rendelés összege leghamarabb többnyire a következő munkanap érkezik meg. (Bár már módosítottak ezen a szabályon, elvben hamarabb is megérkezhet!)

Az utalásos számlán szereplő végösszeg megérkezte napján ha ez legkésőbb 14 óra 30 perc,  akkor még aznap letudjuk adni a futár megrendelését, aki a megrendelt terméket a következő munkanapon veszi fel boltunkban és másnap szállít a megadott címre. Email-ben értesítik a megrendelőt a szállítás idejéről! Jelenleg a furgefutar.hu oldalról válasszuk ki a legkedvezőbb szállítási díjú futárcéget!

A vevő ügyeljen arra, hogy a teljes végösszeget átutalja. Mindaddig, amíg a vételár teljes összege kiegyenlítést nem nyer, a megrendelést nem áll módunkban teljesíteni!
Amennyiben a megrendelés végösszege 14 napon belül nem érkezik meg számlánkra, a megrendelést töröljük.
 
- készpénzes fizetés átvételkor (a továbbiakban: utánvét)
Amennyiben a vevőnek átutalásra nincs lehetősége, válassza az utánvétes fizetési lehetőséget. Ebben az esetben a megrendelést követően nincs további teendője, rendelés leadása után - meglévő készletek mellett - már aznapi munkanapon indítani tudjuk a megrendelést. Emailben-ben értesítik a megrendelőt a szállítás idejéről! Jelenleg a furgefutar.hu oldalról válasszuk ki a legkedvezőbb szállítási díjú futárcéget!
Fontos: Ha az utánvétet választja, annak több lesz a szállítási díja a kezelési költségek miatt!
A csomag átvételekor ellenőrizze a csomag sértetlenségét, majd ez után fizesse ki a futárnak a megrendelés értékét és a futár díjat. Minden új elektromos készüléket a gyári csomagolásban adunk fel, sértetlenül! A csomagot fizetés után lehet felbontani.
 
Rendelés visszaigazolása
A leadott megrendelést haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül elektronikus formában visszaigazoljuk.
A rendelések feldolgozása és feladása munkanapokon történik. Hétvégén és munkaszüneti napokon megrendeléseket nem dolgozunk fel. Ezen idő alatt beérkezett megrendelések feldolgozása és az árucikkek feladása a következő munkanapon történik.
Amennyiben a készletek átmeneti hiánya miatt a megrendelt áru nem áll cégünk rendelkezésére, erről - a teljesítés várható időpontjának megjelölésével - haladéktalanul tájékoztatjuk a megrendelőt, aki megrendelését jogosult 8 munkanapon belül visszavonni. Ebben az esetben az általa esetlegesen fizetett összeget a haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatérítjük részére.
A rendeléssel kapcsolatban az egeszseges.elet7@gmail.com e-mail címen lehet érdeklődni.
 
Szállítási információk:

Jelenleg a furgefutar.hu oldalról válasszuk ki a legkedvezőbb szállítási díjú futárcéget! A linkre kattintva Ön is ellenőrizheti a szállítási díjakat!

A mindenkori aktuális szállítási díjtételt a megrendelő emailre válaszként küldött visszaigazoló emailben írjuk meg.

 
 

 

 Az árucikkek cseréje
A küldemény átvételekor a megrendelő még a futár, illetve a kézbesítő jelenlétében ellenőrizze a csomag sértetlenségét. Amennyiben a csomag az átvételt megelőzően sérült, és nincs hozzá mellékelve sérülésről szóló kárfelvételi jegyzőkönyv, ne vegye át a csomagot!
A kézbesítőtől kérje annak elkészítését.
A kárfelvételi jegyzőkönyv címünkre történő megküldése esetén a termékre 8 munkanapos cserelehetőséget biztosítunk. Amennyiben a vevő élni kíván ezzel a visszáru-levélre írja fel a cserébe kért terméket. Előfordulhat, hogy a visszáru feldolgozásakor cseretermék nem áll rendelkezésre, vagy ilyen a visszáru-levélen nem szerepel. Ebben az esetben a termék vételárát 8 napon belül postázzuk, illetve átutaljuk a vevő által megadott bankszámlaszámra.
Az esetleges további reklamációk érvényesítése érdekében kérjük, őrizze meg a csomag kifizetését igazoló bizonylatot.
 
A vásárlástól való elállás joga és az árucikkek visszavétele
A megrendelés feladása előtt a vásárlástól költségmentesen lehet elállni.
 
A megrendelt áru kézhezvételétől számított 8 munkanapon belül a vevőnek joga van indokolás nélkül elállni vásárlási szándékától, melyet a egeszseges.elet7@gmail.com e-mail címen vagy postai úton (tértivevényes levélben) jelezni lehet.
Élet Virága Biobolt 1119.Budapest, Andor utca 25/b
A termék átvételének napját (a kézhezvétel napját) a rollkarte fuvarokmányon illetve az átvételi elismervényen szereplő dátum igazolja, ezt a kézbesítővel vagy a futárral célszerű aláíratni.
 
30 napon belül az eredeti számlával, garancia lappal, bontatlan csomagolásban, sértetlenül és hiánytalanul visszaküldött készülék, vagy készülékek árát visszatérítjük. A kézhezvételnél minden esetben a csomag és a készülék sértetlenségét, alkatrészeit és kiegészítőit ellenőrizzük. Amennyiben a vevő a terméket használatba vette, és nem tudja hiánytalan csomagolásban, sérülés és használat mentesen az eredeti csomagolásban visszajuttatni részünkre, akkor nem vállaljuk a termék visszavásárlását, ezért azt a vevő saját költségére visszajuttatjuk részére.
Utánvétellel-portóval terhelten visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőség.
Az árucikkért kifizetett pénzösszeget  haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül eljuttatjuk vevőnk címére, illetve átutaljuk az általa megadott bankszámlaszámra. A visszatérítés a szállítási költségre nem vonatkozik, valamint az áru visszajuttatásának egyéb költségei is a vevőt terhelik.
 
Fogyasztói kifogások
A fogyasztói kifogásokat a egeszseges.elet7@gmail.com e-mail címen lehet bejelenteni.

Szavatossági és jótállási feltételek
A vevő a jelen szerződés hibás teljesítéséből eredő szavatossági igényét a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény 305-311. §-aiban foglaltak alapján - figyelemmel a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről szóló 49/2003. (VII. 30.) GKM rendeletben foglaltakra is - érvényesítheti.
A weboldalon szereplő elektromos készülékek használati utasításában a jótállásra vonatkozó feltételek megtalálhatóak!
 
A felelősség korlátozása
A Krassza és Társai Kft. az alábbi esetekben nem felel az esetlegesen bekövetkező károkért:
Olyan működési hiba esetén, amely meggátolja a megrendelőt, hogy csatlakozzon cégünk weboldalára, és ott megrendelést adjon le.
A megrendelő vagy vevő számítógépének bármilyen hardver- vagy szoftver hibájából bekövetkezett meghibásodásért.
Az internet csatlakozás megszakadása miatt bekövetkező károkért.
 
Az általános szerződési feltételek hatálya
A Krassza és Társai Kft. fenntartja a jogot, hogy az általános szerződési feltételek és annak mindenkori módosítása a közzétételkor lép hatályba. Az általános szerződési feltételek mindaddig hatályban maradnak, amíg cégünk azokat nem módosítja.
 
A joghatóság kikötése
Vitás esetben kizárólag a Pesti Központi Kerületi Bíróság az illetékes.

 


Impresszum |  Cégünkről |  Elérhetőségeink |